woensdag 24 februari 2010

Dier

Lief Dier,


Doe eens wild,
wees jezelf.
Laat eens zien wat je in je hebt, Dier.
Niet bang zijn, niet huilen, je kunt het wel, lief Dier.
Ga op je instinct af. Zoals je geleerd hebt van Mama Dier.

Ik gehoorzaam en doe wat me gezegd word.
Ik concentreer me en ga instinctief te wek, zoals Mama me geleerd heeft.

Ik spring en val keihard op de grond.

Auw.

Dit was niet de bedoeling?
Hoe komt dit?
Auw, ik ben hard gevallen en ben nog te verward om alles te begrijpen.
Maar voordat ik alles rustig op een rijtje heb kunnen zetten en het begrijp, heeft Mama Dier me alweer boven gebracht om het nog een keer te proberen.

Knock-out geslagen door de harde grond, verbaasd en verwilderd, sta ik er weer.
Ik wil niet meer, maar het moet.
Mama Dier pushed me.

Nieuwe ronde nieuwe kansen,
ik ben benieuwd hoe ik dit keer val...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten